Gegevens in rapport ontbreken

Wanneer het lang duurt voordat een rapport geladen is dan kan dit verschillende oorzaken hebben. In dit artikel worden de meest voorkomende oorzaken (met oplossingen) aangeboden: 

  1. Kolommen zijn niet toegevoegd aan het rapport

1. Kolommen zijn niet toegevoegd aan het rapport 

Oorzaak
Wanneer een rapport niet alle kolommen genereert die je in het rapport zou verwachten, dan kan dit komen omdat sommige kolommen niet standaard zijn aangezet.


Achterhalen
Om te achterhalen of er inderdaad kolommen ontbreken in het gegenereerde rapport kan op de titel van een bepaalde kolom worden geklikt, zo zie je of er nog kolommen zijn uitgevinkt. Onderstaande afbeelding laat zien dat in je kan klikken op het pijltje in de kolom titel (naast BSN bijvoorbeeld) en vervolgens opent een menu die laat zien welke kolommen allemaal kunnen worden toegevoegd:

 

Oplossing
Kolommen kunnen desgewenst aan rapporten worden toegevoegd door deze aan te vinken, zoals te zien in bovenstaande afbeelding. 

 

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk