Een loon- of urencode ontbreekt in de grondslag van de branche

Wanneer een loon- of urencode ontbreekt in de grondslag van de branche staat hieronder uitgelegd wat je kan doen:

1. Een loon- of urencode hebben wij niet toegevoegd aan de systeembranche

Oorzaak
Het kan voorkomen dat een loon- of urencode door ons nog niet is toegevoegd aan de systeembranche. Wij streven ernaar alle loon- en urencodes die in de grondslag meetellen direct toe te voegen aan de brancheregeling. Mochten wij dit vergeten zijn dan willen wij 

Achterhalen
Om te achterhalen of er een loon- of urencode inderdaad ontbreekt in de grondslag van de branche, kan je de brancheregel instellingen controleren op masterniveau, bij Systeem Salarisinstellingen -> Branches -> Selecteer de juiste branche. Welke looncodes er meetellen in de grondslag zie je aan de rechterkant:

Om te achterhalen welke urencodes er mee tellen in de branche moet er iets naar beneden worden gescrollt: 

 

Oplossing
Wanneer er inderdaad een loon- of urencode onderbreekt in de grondslag van de branche, dan willen we hier graag van op de hoogte worden gesteld, zodat we deze kunnen toevoegen. Hiervoor kun je contact met ons opnemen via ons ticketformulier, met daarin de documentatie waaruit blijkt dat deze loon- of urencode moet worden toegevoegd. Geef duidelijk aan om welke branche en loon- of urencode het gaat. 

 

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk