Een loon- of urencode ontbreekt in de grondslag van de branche

Wanneer een loon- of urencode ontbreekt in de grondslag van de branche staat hieronder uitgelegd wat je kan doen:

1. Een loon- of urencode hebben wij niet toegevoegd aan de systeembranche

Oorzaak
Het kan voorkomen dat een loon- of urencode door ons nog niet is toegevoegd aan de systeembranche. Wij streven ernaar alle loon- en urencodes die in de grondslag meetellen direct toe te voegen aan de brancheregeling. Mochten wij dit vergeten zijn dan willen wij 

Achterhalen
Om te achterhalen of er een loon- of urencode inderdaad ontbreekt in de grondslag van de branche, kan je de brancheregel instellingen controleren op masterniveau, bij Systeem Salarisinstellingen -> Branches -> Selecteer de juiste branche. Welke looncodes er meetellen in de grondslag zie je aan de rechterkant:

Om te achterhalen welke urencodes er mee tellen in de branche moet er iets naar beneden worden gescrollt: 

 

Oplossing
Wanneer er inderdaad een loon- of urencode onderbreekt in de grondslag van de branche, dan willen we hier graag van op de hoogte worden gesteld, zodat we deze kunnen toevoegen. Stuur een e-mail naar support@nmbrs.nl, met daarin de documentatie waaruit blijkt dat deze loon- of urencode moet worden toegevoegd. Geef duidelijk aan om welke branche en loon- of urencode het gaat. 

 

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk