Momenteel is er de mogelijkheid om middels het dashlet 'medewerker wijzigingen' de wijzigingen per medewerker in te zien. Om de input bij medewerkers nog overzichtelijker te maken, hebben we de tool "Input Checker" gelanceerd op bedrijfsniveau.
1. Template aanpassen
(Scenario 3) Bedrijfs administrator
(Scenario 3) General Manager Payroll + HR
Business omgevingen:
(Scenario 3) General Manager Payroll + HR
2. Input checker
Na het activeren in de user template kun je de Input Checker op bedrijfsniveau onder Loonopdracht terugvinden. Met deze tool kun je snel en gemakkelijk inzien welke wijzigingen er bij welke medewerker zijn gemaakt. Tevens kan er op verschillende onderdelen gefilterd worden.
- Employee: Filter op basis van medewerker. Alle medewerkers waar wijzigingen zijn gemaakt zijn hier te vinden. Standaard worden alle medewerkers getoond.
- Type: Het type wijziging of waar de wijziging heeft plaatsgevonden.
- Run: Filter op basis van eerstvolgende run, eerstvolgende TWK run, voorgaande runs of wijzigingen in de toekomst.
- User Type: Met dit filter worden de wijzigingen getoond die gedaan zijn door een specifiek soort login. Bijv. manager, bedrijflogin enz.
- Year: Filtert de wijzigingen op basis van het jaar waar deze invloed op hebben.
Opmerkingen