Extra velden toevoegen

Extra velden instellingen

1. Ga naar het bedrijf.

2. Klik op het tabblad Start.

3. Klik op meer in het dashlet Extra velden instellingen.

Extra veld toevoegen

Klik op Extra veld toevoegen.

Extra veld toevoegen

1. Geef de naam van het gegeven dat je wilt registeren bij de medewerker.

2. Geef aan welk type registratie het is. Tekst, een decimaal, een ja/nee vraag of een nummer.

3. Klik op Opslaan.

Voorbeeld

U kunt bijvoorbeeld bijhouden of de medewerker een eigen auto heeft, dit is dan type ja/nee.

1. U kunt ook meerdere extra velden toevoegen.

2. U kunt een extra veld verwijderen door op het rode kruis te klikken.

3. U kunt een bestaand extra veld wijzigen door erop te klikken.

4. U kunt velden naar boven en beneden verplaatsen door middel van de pijltjes.

Extra velden op medewerkersniveau

Ga naar de medewerker en klik op meer in het dashlet Extra velden.

Wijzigen

Klik op Wijzigen.

Wijzig het gegeven

1. Wijzig de gegevens.

2. Klik op Opslaan.

De gegevens zijn nu gewijzigd

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk