Verzekeringen toevoegen

Je kunt in Nmbrs® de verzekeringen het personeel bijhouden. Deze moeten eerst op Instellingen niveau worden toegevoegd. Accountants kunnen deze ook (alleen) op debiteur niveau toevoegen.

 

Verzekeraars toevoegen voor Accountants 

Indien je een accountant bent, volgt dan deze stappen om naar het dashlet Verzekeringen toe te gaan:

1. Ga naar het tabblad Explorer.

3. Klik op Externe relaties onder het kopje Verstrekkingen.

 

Verzekeraars toevoegen Instellingen niveau

 

Ga naar het Instellingen niveau en klik op Externe relaties onder HR instellingen. 

 

Klik op Nieuwe verzekering 

 

Gegevens Verzekeraar invoeren

 

Vul hier de gegevens van de verzekeraar in. Wanneer het de eerste keer is dat je deze verzekeraar toevoegt vul dan bij Template "Geen" in. Na het Opslaan zijn de gegevens automatisch opgeslagen in het template onder de naam van de verzekeraar. Klik op Opslaan. 

  

Medewerkersniveau

 Klik op de medewerker bij wie je een verzekering wilt toevoegen in het tabblad Explorer. Klik vervolgens op meer in het dashlet Verzekeringen. 

 

Verzekering toevoegen

 

 Klik op Nieuwe verzekering. Kies vervolgens de verzekeraar, die zoals hierboven beschreven is toegevoegd. Vul de voor de medewerker specifieke gegevens in en klik op Opslaan. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk