E-mail of template bij bestaande login wijzigen

Wanneer je van bestaande logins bijv. de template of het e-mail adres wil aanpassen, is dit niet mogelijk in de bestaande login.

Je kunt dit aanpassen door de login te verwijderen en opnieuw aan te maken met de nieuwe/aangepaste template of het nieuwe e-mail adres.

De bestaande login is te verwijderen door naar gebruikersaccounts -> medewerker login te gaan en achter de login op het kruisje (verwijderen) te klikken.

Na het verwijderen van de login, kan je een nieuwe login aanmaken. Bijvoorbeeld voor het opnieuw aanmaken van een medewerker kun je klikken op 'nieuwe medewerker login'.
Pas hier bijv. het e-mailadres en/of de template aan en klik op 'Account aanmaken'.

De gebruiker krijgt nu een mail om zijn nieuwe login te bevestigen.

Login historie

De gegevens in Nmbrs zijn opgeslagen onder het bedrijf / werknemer nummer. Dit is niet afhankelijk van het email adres, als je bijvoorbeeld een een werknemer een nieuwe login geeft, zien ze dezelfde gegevens als ze onder de oude login zagen (loonstroken/verlof e.d.)

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk