Contactpersonen voor signaleringen

Het is in Nmbrs mogelijk om signaleringen te ontvangen van verschillende zaken, denk aan het verlopen van een contract, een verjaardag of het verzenden van een loonaangifte.

In dit artikel staat beschreven naar wie je deze berichten kunt sturen en waar deze ingesteld dienen te zijn.

Wanneer er wel een vinkje staat bij een contactpersoon maar deze niet is ingevuld, wordt er ook geen signaal verzonden.

Hr Signaalinstellingen

Op master / debiteurniveau kun je de HR signaalinstellingen inrichten. Voor meer informatie over de inrichting van de signalen zelf, klik hier.
Hierbij kun je aangeven naar wie bepaalde HR signalen gaan.


Signaleren aan accountant contact: Deze kun je vinden onder informatie op debiteur niveau. 'Accountant contactpersonen' indien dit er meer dan 1 zijn, ontvangen ze allemaal het signaal.

Signaleren aan debiteur contact: Deze kun je vinden onder informatie op debiteur niveau. 'Contactpersoon' indien dit er meer dan 1 zijn, ontvangen ze allemaal het signaal.

Signaleren aan bedrijf contact: Deze kun je vinden onder algemeen op bedrijfsniveau 'Contactpersoon' indien dit er meer dan 1 zijn, ontvangen ze allemaal het signaal. 

Signaleren aan afdeling manager: Deze kun je vinden onder het dienstverband bij de werknemer. 'Afdeling', er dient wel een manager gekoppeld te zijn aan de afdeling. Klik hier voor meer informatie over afdelingen en managers.

Signaleren aan medewerker manager: Deze kun je vinden onder het dienstverband van de werknemer. 'Manager'.

Signaleren aan medewerker: Het signaal gaat naar de werknemer in kwestie. Hier hoeven geen extra gegevens voor worden ingevoerd.

Signaleren aan verzuim casemanager: Deze kun je vinden onder Verzuim op debiteurniveau 'Verzuim Casemanagers', indien dit er meer dan 1 zijn, ontvangen ze allemaal het signaal. 
Klik hier voor meer informatie over de verzuim casemanagers.

Workflow instellingen

Op bedrijfsniveau kun je de workflow inrichten. Voor meer informatie over de inrichting van de workflow zelf, klik hier.
Hierbij kun je aangeven naar wie bepaalde workflow signalen gaan.


Signaal verzenden: Deze dient aan te staan als je een signaal wil laten verzenden. Bij de workflow acties 'zichtbaar maken documentviewer' en 'zichtbaar maken medewerkerlogin' gaan de signalen automatisch naar de klanten met een documentviewer login en een medewerkerlogin. Hier hoeven geen extra handelingen voor worden te ondernomen.

Bedrijf contact: Deze kun je vinden onder algemeen op bedrijfsniveau 'Contactpersoon' indien dit er meer dan 1 zijn, ontvangen ze allemaal het signaal.

Debiteur contact: Deze kun je vinden onder informatie op debiteur niveau. 'Contactpersoon' indien dit er meer dan 1 zijn, ontvangen ze allemaal het signaal.

Accountant contact: Deze kun je vinden onder informatie op debiteur niveau. 'Accountant contactpersonen' indien dit er meer dan 1 zijn, ontvangen ze allemaal het signaal. (let op: dit is niet de accountant contactpersoon op master niveau)

Extra contact name en email: Dit kan een extern persoon zijn die verder nergens staat ingegeven. Voer de naam en het email adres van de persoon in kwestie in.

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk