Nieuwe (medewerker) login maken

Met Nmbrs kun je eenvoudig een login aanmaken voor een medewerker. Volg onderstaande stappen.

Stappen voor het aanmaken van een login

  1. Ga naar het juiste niveau:

    • Voor Accountant-omgevingen: navigeer naar het debiteurniveau.
    • Voor Business-omgevingen: navigeer naar het masterniveau.

    Let op! Medewerkerlogins worden aangemaakt op debiteurniveau (Accountant) of masterniveau (Business).

  2. Maak een nieuwe login aan:

    • Klik op het plusje naast de naam van de medewerker waarvoor je de login wilt aanmaken.
  3. Vul de gegevens in:

    • Voer het e-mailadres en de naam van de medewerker in waarop de login wordt geregistreerd.
  4. Kies een login-template:

    • Selecteer het juiste template dat van toepassing is op de medewerker.
  5. Maak het account aan:

    • Klik op 'Account aanmaken'. De medewerker ontvangt een activatiemail op het opgegeven e-mailadres.

Belangrijke informatie over de activatielink

  • De activatielink in de mail is 24 uur geldig.
  • Soms kan de activatielink al automatisch worden geopend door een spamfilter van de mailserver van de medewerker. Dit kan leiden tot een melding dat de link is verlopen. In dat geval moet een nieuwe login worden aangemaakt.

Andere fouten:

Fout: "Dit Visma Connect account bestaat niet..."
Oplossingen: De foutmelding wordt getoond omdat het account van de medewerker nog niet is geactiveerd. Als de medewerker wilt inloggen zal de foutmelding worden getoond dat er nog geen account bestaat.

Je kan het account handmatig activeren bij de medewerker login of je kan de activatie email nogmaals versturen naar de medewerker zodat de medewerker het account kan activeren. Dit kan bij de medewerker login op debiteurniveau.

Opmerkingen