Bedrijfsdocumentviewer gebruiker aanmaken

Met de bedrijfsdocumentviewer kun je gebruikers toegang geven tot salarisdocumenten en loonaangiftes. Daarnaast kan de gebruiker, indien gewenst, loonaangiftes zelfstandig verzenden. Hieronder vind je instructies voor het aanmaken van een bedrijfsdocumentviewer en het instellen van rechten en templates.

Bedrijfsdocumentviewer aanmaken

Voor Accountants

Op het debiteurniveau in het tabblad Explorer kun je een nieuwe bedrijfsdocumentviewer aanmaken via 'klant login'.

Voor Klanten

Heb je geen toegang tot het debiteurniveau? Gebruik dan het tabblad Instellingen. Onder 'logins' kun je een bedrijfsdocumentviewer aanmaken.

Nieuw Account Toevoegen

  1. Klik linksboven op 'Nieuw account' om een gebruiker aan te maken.
  2. Vul de gegevens van de gebruiker in. Selecteer een template, zoals User Business Documentviewer of gebruik een eigen gemaakte template. Hoe je een eigen template aanmaakt, vind je op een aparte pagina.

Filters en Account Activeren

Na het aanmaken van het account, voer je de volgende acties uit:

  1. Bedrijvenfilter toevoegen:
    Kies of de gebruiker toegang krijgt tot alle bedrijven onder een debiteur of slechts een selectie van bedrijven.

  2. E-mail verzenden voor activatie:
    Stuur een activatiemail naar de gebruiker zodat deze het account kan activeren

Opmerkingen