Signalen worden meerdere keren ontvangen

Als handmatige signalen naar de verkeerde gebruiker worden verzonden kan dit een aantal redenen hebben, hieronder worden de meeste voorkomende oorzaken en oplossingen besproken:

  1. Contactpersoon is op meerdere niveau's aanwezig

 

1. Contactpersoon is op meerdere niveau's aanwezig 

Oorzaak
Er is één contactpersoon op meerdere niveau's aanwezig. 

Achterhalen
Ga op de verschillende niveau's (bedrijfsniveau, debiteurniveau, hoogste niveau) in de dashlets 'Contactpersoon' na of de gebruiker meerdere keren als contactpersoon staat ingegeven. 

 

Oplossing
Wanneer een bedrijf eenzelfde persoon als contactpersoon op meerdere niveau´s heeft kan de contactpersoon voor een van deze niveau´s verwijderen (op debiteurniveau) of uitvinken (op bedrijfsniveau). Wanneer bij het importeren de contactpersoon meerdere keren is ingegeven kan in het dashlet Personeel op debiteurniveau de dubbele contactpersonen uit de lijst worden verwijderd. 

 

 
 

 

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk