Actiepunten toevoegen bij een bedrijf

Actiepunt bedrijf

Actiepunten kunnen ook op bedrijfsniveau worden toegevoegd. Het is mogelijk om deze actiepunten naar specifieke contactpersonen te sturen. De instellingen voor welke contactpersonen deze ontvangen, kun je beheren via HR Signaalinstellingen.

Let op: Bedrijf-actiepunten worden niet naar medewerkers verzonden. Afgeronde actiepunten worden automatisch onzichtbaar drie maanden na de afrondingsdatum. Bijvoorbeeld: een actiepunt afgerond op 16-08-2024 wordt onzichtbaar op 16-11-2024.

Actiepunt toevoegen op bedrijfsniveau

  1. Kies een bedrijf en klik op het Actiepunten-icoon.
    • Alternatief: Open het dashlet Actiepunten Bedrijf.
  2. Klik op Actiepunt toevoegen.

Type actiepunt kiezen of nieuw type toevoegen

  • Kies een bestaand type actiepunt uit de lijst.
  • Staat het gewenste type niet in de lijst? Klik op het plusje om een nieuw type aan te maken.

Nieuw type aanmaken:

  1. Vul de naam van het nieuwe type in.
  2. Klik op Toevoegen.
  3. Sluit het venster door op het kruisje rechtsboven te klikken.

Actiepunt verder invullen:

  1. Selecteer het gewenste type actiepunt.
  2. Vul een Actiedatum en een duidelijke Omschrijving in.
  3. Klik op Opslaan om het actiepunt toe te voegen.

Overzicht actiepunten

Op bedrijfsniveau kun je zowel de actiepunten van het bedrijf als van medewerkers bekijken. Actiepunten worden aangeduid met de volgende kleuren:

  • Rood: De datum voor het actiepunt is verstreken.
  • Grijs: Het actiepunt is afgerond.
  • Wit: Het actiepunt staat nog open en moet worden uitgevoerd.

Opmerkingen

  • Avatar
    Ronald van der Maarel

    Hoe kan je de omschrijving van het type actiepunt aanpassen als er per ongeluk een tikfout is gemaakt. Bijvoorbeeld in bovenstaand voorbeeld 'Contact bespreking' ipv 'Contract bespreking'?