Actiepunten toevoegen bij een bedrijf

Actiepunt bedrijf

Je kunt actiepunten toevoegen op bedrijfsniveau en ervoor kiezen om deze naar contactpersonen te sturen. Welke contactpersonen actiepunten ontvangen kun je aangeven in HR Signaalinstellingen

Actiepunt toevoegen

Kies een bedrijf en klik op Actiepunten icoon. 

Je kunt ook een actiepunt toevoegen door naar dashlet Actiepunten bedrijf te gaan. 

Klik op Actiepunt toevoegen.

Type

Selecteer het type actiepunt. Indien het type niet in de lijst staat: klik op het plusje om een nieuw type toe te voegen.

Waarde toevoegen

1. Vul de naam in.

2. Klik op Toevoegen.

3. Klik op het kruisje linksboven.

Actiepunt toevoegen

Je kunt nu het zojuist aangemaakte type in de lijst selecteren. Voeg ook een Actiedatum en een Omschrijving toe en klik op Opslaan.

Het actiepunt is nu toegevoegd.

Actiepunten

Op bedrijfsniveau zie je de bedrijfs- en medewerkersactiepunten. 

 

  • Een rood actiepunt betekent dat de datum voor het actiepunt is verstreken.
  • Een grijs actiepunt betekent dat het actiepunt is afgesloten.
  • Een wit actiepunt betekent dat het actiepunt nog moet plaatsvinden. 

 

Volgen

Opmerkingen

  • Avatar
    Ronald van der Maarel

    Hoe kan je de omschrijving van het type actiepunt aanpassen als er per ongeluk een tikfout is gemaakt. Bijvoorbeeld in bovenstaand voorbeeld 'Contact bespreking' ipv 'Contract bespreking'?

Mogelijk gemaakt door Zendesk