Actiepunten toevoegen bij een bedrijf

Actiepunt bedrijf

Je kunt actiepunten toevoegen op bedrijfsniveau en ervoor kiezen om deze naar contactpersonen te sturen. Welke contactpersonen actiepunten ontvangen kun je aangeven in HR Signaalinstellingen

Let op: bedrijf-actiepunten worden niet naar medewerkers verzonden. 
Wanneer je een actiepunt afrondt, dan wordt deze 3 maanden later onzichtbaar. Bijvoorbeeld als het actiepunt afgerond is op 16-08-2017, dan wordt deze onzichtbaar op het moment dat de datum 16-11-2017 is.

Actiepunt toevoegen

Kies een bedrijf en klik op Actiepunten icoon. 

Je kunt ook een actiepunt toevoegen door naar dashlet Actiepunten bedrijf te gaan. 

Screenshot_40.png

Klik op Actiepunt toevoegen.

Screenshot_41.png

Type

Screenshot_25.png

Selecteer het type actiepunt. Indien het type niet in de lijst staat: klik op het plusje om een nieuw type toe te voegen.

Waarde toevoegen

Screenshot_27.png

1. Vul de naam in.

2. Klik op Toevoegen.

3. Klik op het kruisje rechtsboven.

Actiepunt toevoegen

Screenshot_28.png

Je kunt nu het zojuist aangemaakte type in de lijst selecteren. Voeg ook een Actiedatum en een Omschrijving toe en klik op Opslaan.

Het actiepunt is nu toegevoegd.

Actiepunten

Op bedrijfsniveau zie je de bedrijfs- en medewerkersactiepunten. 

Screenshot_39.png

  • Een rood actiepunt betekent dat de datum voor het actiepunt is verstreken.
  • Een grijs actiepunt betekent dat het actiepunt is afgesloten.
  • Een wit actiepunt betekent dat het actiepunt nog moet plaatsvinden. 

Video's

Opmerkingen

  • Avatar
    Ronald van der Maarel

    Hoe kan je de omschrijving van het type actiepunt aanpassen als er per ongeluk een tikfout is gemaakt. Bijvoorbeeld in bovenstaand voorbeeld 'Contact bespreking' ipv 'Contract bespreking'?