Actiepunt debiteur
In Nmbrs kun je actiepunten toevoegen op debiteurniveau en ervoor kiezen om deze naar specifieke contactpersonen te sturen. Welke contactpersonen deze actiepunten ontvangen, stel je in via de HR Signaalinstellingen.
Let op: Debiteur-actiepunten worden niet naar bedrijfscontacten verzonden. Afgeronde actiepunten verdwijnen drie maanden na de afrondingsdatum uit zicht. Bijvoorbeeld: een actiepunt afgerond op 16-08-2024 wordt onzichtbaar op 16-11-2024
Actiepunt toevoegen op debiteurniveau
-
Selecteer een debiteur en klik op het Actiepunten-icoon.
- Alternatief: Open het dashlet Actiepunten Debiteur.
- Klik op Actiepunt toevoegen.
Type actiepunt kiezen of nieuw type toevoegen
- Kies een bestaand type actiepunt uit de lijst.
- Staat het gewenste type niet in de lijst? Klik op het plusje om een nieuw type toe te voegen.
Nieuw type aanmaken:
- Vul de naam van het nieuwe type in.
- Klik op Toevoegen.
- Sluit het venster door op het kruisje rechtsboven te klikken.
Actiepunt verder invullen:
- Selecteer het gewenste type actiepunt.
- Vul een Actiedatum en een duidelijke Omschrijving in.
- Klik op Opslaan om het actiepunt toe te voegen.
Overzicht actiepunten
Op debiteurniveau kun je actiepunten bekijken van debiteuren, bedrijven en medewerkers. De status van actiepunten wordt weergegeven met kleuren:
- Rood: De datum voor het actiepunt is verstreken.
- Grijs: Het actiepunt is afgerond.
- Wit: Het actiepunt staat nog open en moet worden uitgevoerd.
Opmerkingen