Actiepunten toevoegen bij een debiteur

Actiepunt debiteur

Je kunt actiepunten toevoegen op debiteurniveau en ervoor kiezen om deze naar contactpersonen te sturen. Welke contactpersonen actiepunten ontvangen kun je aangeven bij de HR Signaalinstellingen

Let op: debiteur-actiepunten worden niet naar het bedrijfscontact verzonden. 

Actiepunt toevoegen voor Accountants

Selecteer een debiteur en klik op het Actiepunten icoon. 

Je kunt ook een actiepunt toevoegen door naar het dashlet Actiepunten Debiteur te gaan. 

Klik op Actiepunt toevoegen.

Type

Selecteer het type actiepunt. Indien het type niet in de lijst staat: klik op het plusje om een nieuw type toe te voegen.

Waarde toevoegen

1. Vul de naam in.

2. Klik op toevoegen.

3. Klik op het kruisje linksboven.

Actiepunt toevoegen

Je kunt nu het zojuist aangemaakte type in de lijst selecteren. Vul ook een Actiedatum en een Omschrijving in en klik op Opslaan.

Het actiepunt is nu toegevoegd.

Actiepunten

Op debiteurniveau zie je de debiteur-, bedrijfs- en medewerkersactiepunten. 

 

  • Een rood actiepunt betekent dat de datum voor het actiepunt is verstreken.
  • Een grijs actiepunt betekent dat het actiepunt is afgesloten.
  • Een wit actiepunt betekent dat het actiepunt nog moet plaatsvinden. 

 

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk