Stap 5 - Go Live

Als Nmbrs® is ingericht ga je de verloningen doen en loggen klanten in in het systeem.

Definitieve controle en Go-Live Nmbrs®

Check of alle instellingen goed staan, wanneer de mutaties zijn ingevoerd voer je de loonopdracht uit. Controleer of alle documenten correct zijn en maak ze daarna zichtbaar voor de klant en de medewerkers. Controleer de journaalpost en verstuur deze naar de boekhoudapplicatie.

Communicatie naar klanten

Communicatie is uiteraard belangrijk, informeer je klanten over het nieuwe systeem via een demo, telefoontje of per e-mail. 

We hebben standaard e-mails klaarstaan voor klanten en medewerkers die voor de eerste keer inloggen in Nmbrs®. De tekst van deze signalen (in HTML) is te downloaden via onderstaande bestanden:

Met deze teksten kun je de signalen personaliseren zoals je wilt:

Het informeren van bestaande en nieuwe gebruikers kan ook via op maat gemaakte animaties. Deze animaties vertellen gebruikers wat de mogelijkheden zijn van hun omgeving. Hoe deze aan te schaffen:

Klanten toegang geven tot het systeem

Wanneer de klanten op de hoogte zijn van het nieuwe systeem kun je ze toegang geven. Nmbrs® kent drie verschillende scenario’s die je als accountant je klant kunt aanbieden. Het scenario bepaalt welke activiteiten zelf of door de klant worden uitgevoerd. De keuze voor een scenario is niet bindend en kan worden aangepast. Ook kunnen de basisscenario’s, eventueel op klantniveau, worden aangepast voor de eigen situatie.

 

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk