Contactpersonen aanmaken

Op masterniveau, debiteurniveau én op bedrijfsniveau is het mogelijk om contactpersonen invoeren. Naar deze contactpersonen zullen ook signalen verzonden worden, afhankelijk van de HR signaalinstellingen en Workflowinstellingen. Het is dus belangrijk dat deze contactpersonen op de juiste manier worden ingevoerd en het juiste e-mailadres wordt ingegeven.

 

Bedrijfsniveau

Als voorbeeld nemen we het aanmaken van een contactpersoon op bedrijfsniveau. Dit doe je op dezelfde manier als op debiteurniveau. Ook is het mogelijk om een Accountant contactpersoon aan te maken. Dit doe je op Masterniveau onder 'Global Instellingen' bij Accountant Contactpersonen. 

1. Ga naar het bedrijfsniveau.

2. Klik op meer in het dashlet Contactpersoon.

Contactpersonen toevoegen

Klik op Contactpersonen toevoegen.

Personeelslid toevoegen

1. Selecteer een medewerker en vul de gegevens in.

2. Let op: wanneer er signalen naar de contactpersoon moeten worden verzonden, dient hier het e-mailadres te worden ingevoerd

3. Klik op Opslaan.

Meerdere contactpersonen

Je kunt meerdere contactpersonen aanmaken. Naar alle contactpersonen in deze lijst worden signalen verzonden, mits er een e-mailadres is ingevoerd. In het overzicht verzonden signalen zul je de mailadressen kunnen zien. 

1. Vink een default contactpersoon aan. De naam van deze contactpersoon komt dan terecht op de startpagina.

2. Wil je een contactpersoon uit deze lijst halen, omdat hij bijvoorbeeld geen signalen meer dient te ontvangen? Klik dan op Contactpersonen selecteren. Je kunt de contactpersoon natuurlijk ook verwijderen door op het grijze kruisje rechts van de contactpersoon te klikken.

Contactpersoon wijzigen

Hier kan je contactpersonen aan- en uitvinken die in de lijst komen de staan en signalen ontvangen.

Klik op Opslaan.

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk