Stap 7 Evaluatie Business

Evaluatie

Iedere implementatie moet worden geëvalueerd, mogelijk zijn niet alle zaken naar tevredenheid gegaan. Het is belangrijk om deze zaken mee te nemen in de evaluatie. Samen met alle projectleden evalueren we het project.

De evaluatie dient ook om het uiteindelijke gebruik te stroomlijnen met de wensen en verwachtingen. Graag horen wij ook of u eventuele functionaliteiten mist of anders had verwacht. En jullie kunnen ons ook helpen met de "lessons learned".

Na de evaluatie wordt er gestart met de overgang naar de reguliere klant support flow.: Hoe werkt Support bij Nmbrs®?

HR Roll-Out

De HR-functionaliteiten van Nmbrs zijn erg uitgebreid. U kunt al deze functionaliteiten zelf invoeren in stap 8, maar het is ook mogelijk de inrichting door een HR-consultant te laten doen. Net als de Up&Go programma's zijn de te volgen programma's afhankelijk van de grootte.

Efficient werken met Nmbrs

Automatische loonruns, runcontroles en de workflow maken werken met Nmbrs erg efficiënt. Nu de implementatie is afgerond, kunt u de puntjes op de i zetten en Nmbrs optimaal inrichten. Omdat de mogelijkheden heel uitgebreid zijn, hebben we hier een artikel voor gemaakt;

Implementatie-check

Een implementatie van een nieuwe software-programma kan veel voeten in de aarde hebben. Sommige onderdelen kunnen over het hoofd gezien zijn, en daarom is het verstandig de volgende onderdelen achteraf nog eens te doorlopen.

U kunt uw medewerkers en HR-managers zo verschillende rechten geven.

Om Nmbrs zo efficiënt mogelijk te gebruiken kunt u veel taken automatiseren.

Grootboekrekeningschema's kunnen aangepast worden.

U kunt verschillende default medewerkers aanmaken, zodat bepaalde instellingen vooraf ingevuld kunnen worden. Handig kan zijn om vast een stagiair, een oproepmedewerker en een vaste medewerker aan te maken.

Volgen

Opmerkingen

Mogelijk gemaakt door Zendesk