De HR workflow in Nmbrs is een reeks opeenvolgende taken die samenwerking tussen HR, leidinggevenden en medewerkers stroomlijnt, bijvoorbeeld bij een indiensttreding. Deze HR workflows kunnen worden aangepast per medewerkertype en kennen automatische taaktoewijzing aan de juiste gebruikers, zoals HR-managers of toekomstige medewerkers.
Instellingen HR workflows
Het instellen van HR workflows vindt op verschillende niveaus plaats.
- HR Workflow - Rollen en verantwoordelijkheden
- HR Workflow - Digitaal ondertekenen van documenten
- HR workflow inrichten in 6 stappen voor Business omgevingen
- HR workflow inrichten in 6 stappen voor Accountant omgevingen
Gebruik door verschillende gebruikers
Zodra een HR workflow gestart is, zullen taken worden toegewezen aan verschillende type gebruikers. Zo kan een taak aan een klantlogin worden toegewezen en vervolgens aan een medewerker login. De volgende artikelen geven voor de betreffende logins meer informatie over het gebruik van een HR workflow:
Tijdens het instellen en tijdens het werken met een HR workflow kan het voorkomen dat een foutmelding wordt getoond of dat een ander probleem zich voordoet. In onderstaande HR workflow troubleshoot beschrijven we zo veel mogelijk onverwachte situaties mét oplossingen:
Opmerkingen